دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

به امید ظهور. . .

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

امسال بهارمان و نوروزمان با عزاداری شروع می شود. . .

و نوروزی که با همه ی نوروز ها فرق می کند چون امسال همه سیاه پوش عزای مادر ساداتیم.

ولی من از یه چیز می ترسم !

از اینکه توی نوروز دل امام زمانی که این روز ها تو غم از دست دادن مادرشون هستن رو بشکنم...

ولی به خودم و امام زمانم قول دادم و میدم که امسال دیگه دلشو نشکنم. . .

دیگه نمیخوام از دست نوکرش ناراحت باشه.

حتی واسه چند روزی هم که شده باید دلشو بدست بیارم.

من که سعی خودمو می کنم امیدوارم شما هم تلاش کنید که دل امام زمان رو نشکنید. . .

نظرات (۱۷)

  • مهدی شریفی
  • سلام.
    با یای نسبت صورتی نوشتم
    منتظر حضور شما، من

    (چند روزی است ساعت هشت و هشت دقیقه به روزم و تا چند روز بعدی و تا شهادت حضرت زهرا این جریان ادامه دارد، کلاً تشریف فرمایی شما سبب ...)
  • مهدی شریفی
  • سلام
    مطبلم از کفم رفت
    درخواستی از شما دارم
    بیایید و خواسته ام را اجابت کنید
    لطفاً اشکتان رو همراه خود بیاورید
  • میثم حسینی خو
  • متأسفانه با مطلبی از علی مطهری به روزم!
  • علیرضا غفاری
  • سلام
    صرفا جهت اطلاع منو دیدی؟
    پاسخ:
    ن!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی شریفی
  • سلام
    نماز در سر هجده ساله هم شکسته می شود؟
    منتظر حضور شما هستم

    (عمر نوشته های فاطمی م داره سر می رسه، دعا کنید دعای مادر نگیره)
  • محمد امین .م
  • سلام

    لطفا هفت حرف امسال منو تو دلگرافی ببینید....

    http://delgraphi.blog.ir/

  • میثم حسینی خو
  • روزگار عجیبیه!
    شبِ اما به روزم.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ان شالله 
    ان شالله حواسمون باشه 
    ان شالله پیرو راه حضرت زهرا و اولادشون باشیم...


    پاسخ:
    ان شاالله...
  • علیرضا داوری دولت آبادی
  • مطالب خیلی جالب و رسا بود قلم هم که عالی بود تشکر
    پاسخ:
    ممنون نظر لطفتونه...
  • مهدی شریفی
  • سلام.
    وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شویم
    خودت بیا و ببین...
    مؤمن با سلاح بیا
    (سلاح مؤمن اشک اوست)
    (سلاح مؤمن دعای اوست)
  • مهدی شریفی
  • سلام
    اولین مطلب 93 میم شین حلالیت طلبی بود
    و حالا رسید آخرین ان ها
    روضه ای نوشتم از زبان خود خدا
    تشریف بیارید
    و این آخرین دعوت من درسال 93 است
    اگر کمی بود، عذر
    اگر بد بود، عذر
    اگر حرفی بود، عذر
    اگر و اگر و اگر عذر
    دعا کنید که سر به راه شوم
    سلام
    ما به جمهوری یازهرایی خود می نازیم
    ورنه بی فاطمه که خطه ایران هیچ است

    من هم مطلبی برای تبریک نوشتم
    یا سلالة النبی
    سلام
    این چند روز خیلی دوست داشتم مطلبم گره بخورد به گیسوان سپید رقیه خاتون
    و امروز خورد
    الحمدلله
    دعوتید
    با اشک از خودتون پذیرایی کنید
  • میثم حسینی خو
  • ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
    پاسخ:
    چشم حتما...
    سلام
    متأسفانه خبر شهادت نوشتم
    و بیچاره دلم
    سیرِ هشت و هشت دقیقه م با عمرِ مادر داره تموم می شه
    دو سه تا مطلب از هشت و هشت دقیقه مونده و بعدش سیر جدیدم آغاز می شه ان شاء الله
    التماس دعا
    دعا کنید دستم به آسمان برسد
  • علیرضا سلیمانی
  • به نظر من به جای دلنوشته رو مسائل روز شهر،کشور،دنیا با سبک تاثیر گذار کار کن...
    پاسخ:
    باشه.....
    سلام
    علی غمی نداشت آن زمان که کوهی داشت
    نماز میت بانو عجب شکوهی داشت
    شهادت مادرم تسلیت
    و بالاخره بعد از چند روز لطف به قلم، سیر هشت و هشت دقیقه نوشتنم امروز به پایان رسید
    خدا کند که مادر از بدترین دوستدارش این چند خط را قبول کند
    لحظه ی پایانی را نوشت

    حرف های دلم تمومی نداره
    و حرف های دلم رو نمی تونم بگم
    ولی اتفاقتی این ایام برام افتاد که ...
    به هر حال سیر جدید از ساعت 01:30 بامداد فردا پنج فروردین شروع می شه
    ادعای بزرگیِ برای من ولی تا اسفند 94 فقط از حضرت زهرا خواهم نوشت
    ان شاء الله بتوانم
    دعایم کنید که دستم به آسمان برسد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی