دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

به امید ظهور. . .

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۲
  • ۰

 بعضی وقتا دلم میگیره....


حس میکنم تنهام....!


اما وقتی یه کم فکر میکنم میفهمم شما از من تنها ترید....


میدونید چرا؟؟؟


امام زمان

چون وقتی یه بچه کار اشتباهی انجام میده ، باباش کلی غصه میخوره و بیشتر از بچه خودشو سرزنش میکنه 


که چرا باید بچه ی من این کا ر روانجام بده؟


اما شما....


هر روز هزاران نفر مثل من رو در حال گناه می بینید.....


من.....


هر روزم بد تر از دیروزه.....


شکستن دل شما شده کار هر شب و روزم....


دیگه از دست خودم خسته شدم...


از همه ی اینا مهم تر اینکه با این همه کار های اشتباه ما ، شما از خدا برای ما طلب آمرزش می کنید!!!!

 

ممنون از اینکه بیشتر از ما به فکر ما هستید.....



  • ۹۳/۱۲/۰۱
  • mahdi ranjbar

نظرات (۱)

  • علیرضا غفاری
  • زیبایی متن خیلی رو ذهن خواننده تاثیر میگذاره ،
    متنت خیلی قشنگه
    ولی درهم و یک مقدا این ور اون ور
    یک مقدار
    پاسخ:
    دمت گرم داداش

    ایشالا تو نوشته های بعدی جبران شه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی