دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

به امید ظهور. . .

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۲
  • ۰


دلم هوای درد و دل دارد با تو...


باتویی که هروقت دلم میگره به یادت میفتم...


اما تو هیچ وقت ردم نمیکنی...


آره بازم دلم گرفته....





میدونم که خبر داری.... از اینکه بازم خراب کردم...


دلم از این گرفته که نتونستم روی حرف هایی که توی صحن


 گوهرشاد بهت گفتم وایسم...


آدم بد قولی شدم....


البته اگه هنوز آدم حسابم کنی....


دلم گرفته از این که بیشتر رفیقام امسال رفتن کربلا ولی


امام حسین منو راه نداد.

 

دلم گرفته از اینکه نتونستم اونی که تو دوست داشتی باشم.


دلم از این گرفته که تو این دنیا عاشق هر چیز و هر کسی میشم 


الا تو...


چقدر تکراری شدن حرفام ، واژه هام ، درد هام  ، خواسته هام 


و ...



کمک کن....

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی