دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

نوشته ها ی منو نقد کنید تا بهتر بنویسم....

دل نوشته های یک بچه هیئتی....

به امید ظهور. . .

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

الان یه مدته که ثبت نام مشهد شروع شده...

بیشتر بچه ها تو فکر رفتن هستن و دارن آماده میشن.

اما من هنوز تو فکر اینم که میتونم بیام یا نه!!؟؟

خیلی دلم واسه حرمت تنگ شده آقا جون....

حتی دیگه خجالت میکشم بهت بگم دعوتم کن بعد فاطمیه با بچه ها بیام پابوست.

چون وقتی یه کم به قول هایی که تو صحن گوهرشاد بهت دادم فکر میکنم

 یادم میاد که به هیچ کدومشون درست عمل نکردم!

میدونم تو این مدت خیلی دلتو شکوندم.....

میدونم با کارای بچه گونم خیلی اذیتت کردم.....

ولی بازم امید دارم که دعوتم میکنی....

بازم امید دارم نمیذاری جلوی بچه های هیئت سرم پایین باشه....

امید دارم که هنوزم دوسم داری....

نظرات (۱)

  • مهدی شریفی
  • با خیال راحت برو چون نمی تونی بری صحن گوهرشاد و زل بزنی به گنبدش
    البته شاید تا اون موقع درست بشه
    ان شاء الله جفت و جور بشه که برسی خدمت حضرت
    به قول رفقای باادبم مانا باشی
    پاسخ:
    ایشالا که بشه

    به هر حال ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی